Ujawniono najważniejsze sekrety sukcesu w marketingu artykułów

Ujawniono najważniejsze sekrety sukcesu w marketingu artykułów

Sprytną taktyką stosowaną przez firmy w celu przyciągnięcia nowych klientów jest marketing artykułów.

Marketing artykułów zasadniczo obejmuje firmy piszące artykuły, które są związane z produktami lub usługami, które sprzedają. Artykuły te są pomocne dla czytelników i mogą skłonić ich do zakupu produktów lub usług firmy, które zaspokoją ich potrzeby. Poniżej znajduje się artykuł, który zawiera wskazówki związane z marketingiem artykułu.Oferowanie bezpłatnego raportu jest dobrą zachętą dla czytelników do zapisania się, aby otrzymywać biuletyn. Raport może zostać napisany przez wynajętego pisarza lub przez Ciebie i ma on możliwość zachęcenia ludzi do zarejestrowania się w celu otrzymywania od Ciebie e-maili. Temat raportu powinien odpowiadać branży, w której się znajdujesz.Nie udawaj! Jeśli zamierzasz napisać recenzję produktu, najpierw go przetestuj. Czytelnicy będą mogli powiedzieć, że kłamiesz, a jeśli nie, na pewno będą wiedzieć, kiedy ich doświadczenia nie są podobne do twoich. Jeśli będziesz nieuczciwy, stracisz klientów, na których pozyskanie tak ciężko pracowałeś.Kolejną ważną wskazówką, którą powinieneś przestrzegać, jest zastanowienie się nad zawartością swoich stron internetowych. Twoje treści powinny zawsze odpowiadać Twoim celom. Upewnij się, że Twoje treści są oryginalne i niepowtarzalne, ponieważ treści plagiatowe i nieoryginalne są w dużej mierze niezalecane. Treść Twojej witryny powinna pozostać w pamięci odwiedzających i sprawić, że będą chcieli do niej wracać.Wykorzystaj kanał RSS w swojej strategii marketingowej artykułu. RSS to sposób na automatyzację dystrybucji treści. Kanał RSS dostarcza treści (tj. artykuły) subskrybentom, gdy tylko je opublikujesz. RSS to etyczny system opt-in, który nie stanowi spamu, ponieważ użytkownicy dokonali wyraźnej subskrypcji i mogą w dowolnym momencie zrezygnować.Zbadaj temat, o którym chcesz napisać, zanim zaczniesz. Im lepiej poinformujesz Cię z wyprzedzeniem, tym lepiej zabrzmi Twój artykuł. Będziesz mógł wykazać się swoją wiedzą, a pisanie artykułów będzie łatwym przedsięwzięciem. Ujawniono najważniejsze sekrety sukcesu w marketingu artykułów

Czytelnicy preferują treści inteligentne i łatwe do odczytania.Ostrożnie korzystaj z porad udzielanych przez „guru” lub „ekspertów” zajmujących się marketingiem artykułów.

Większość ludzi, którzy piszą na ten temat, również zarabia na życie, pisząc na ten temat, co oznacza, że ​​prawdopodobnie nigdy w życiu nie reklamowali artykułu dla innej firmy niż ich własna. Nie unieważnia to jednak wszystkiego, co mówią. Po prostu weź ich słowa na wartość nominalną.Jednym ze sposobów na zwiększenie ekspozycji kampanii marketingowej artykułów jest zabezpieczenie występów jako gość bloger. To jest, gdy pytasz blogera w swojej dziedzinie, czy możesz opublikować artykuł na jego blogu. Aby tego spróbować, musisz mieć reputację eksperta i wiarygodności. Jeśli trafisz na gościnnego blogera, Twój artykuł zostanie ujawniony wielu nowym czytelnikom.Używaj krótszych, szybszych artykułów do generowania ruchu. Gdy zagłębisz się w marketing artykułów, poczujesz wszystkie różne cele, do których możesz używać artykułów. Artykuły, które wysyłasz do katalogów i indeksów w celu budowania linków i poprawiania pozycji w wyszukiwarkach, nie muszą być wspaniałymi manifestami. Wyślij swoje krótkie artykuły do ​​tych prac i nie martw się zbytnio o ich jakość.Unikaj pisania artykułów na tematy, które Cię nudzą, jeśli to w ogóle możliwe. Chociaż nie da się wytrenować pisarskiego głosu, nie możesz oczekiwać, że będziesz nad nim w pełni panował. Nuda jest jedną z emocji, którą czytelnicy wychwytują od razu. Trzymaj się tematów, które Cię pasjonują.Jak wspomniano wcześniej, marketing artykułów to sprytna taktyka biznesowa wykorzystywana do pozyskiwania nowych klientów. Firmy piszą artykuł związany z ich produktami i usługami, a czytelnicy czytają ten artykuł, prawdopodobnie kupując od firmy po przeczytaniu. Skorzystaj ze wskazówek z tego artykułu, aby marketing artykułów stał się częścią Twojej firmy.

Author Image
Redakcja