Mobilne strategie marketingowe dla małych firm

Mobilne strategie marketingowe dla małych firm

Marketing mobilny ma tak wiele możliwości! Czego możesz użyć? Co możesz zrobić? Jak możesz go zastosować do własnych potrzeb biznesowych? Rzadko zdarza się znaleźć firmę, która będzie sprzedawać dokładnie tak jak Twoja, więc dlaczego nie wykorzystać tego i stworzyć plan marketingowy, który będzie dla Ciebie odpowiedni? Ten artykuł może ci pomóc.Dodawaj kody QR za każdym razem, gdy coś drukujesz.

Drukowane kody QR są bardzo poszukiwane, więc umieść swój kod na wszystkim, co tylko możesz, nawet na pocztówkach, ulotkach lub gazetach. Im więcej masz osób, które widzi Twój kod, tym większe prawdopodobieństwo, że zdobędziesz nowych klientów dzięki wyświetlaniu.Zapewnij lepszą wartość swoim klientom mobilnym, tworząc dla nich dedykowaną opcję bazy danych opt-in. Pozwoli to zapewnić klientom znacznie lepszą wartość i wspaniałe wrażenia, jednocześnie dając znacznie większy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Jest to sytuacja korzystna dla obu stron.Nawet jeśli ktoś zasubskrybuje Twoje wiadomości, może nadal chcieć zrezygnować z subskrypcji z jakiegokolwiek powodu, więc ułatw mu to. W każdej wiadomości wysyłanej za pośrednictwem marketingu mobilnego upewnij się, że zawierasz link do anulowania subskrypcji, aby ludzie mogli zrezygnować, jeśli zechcą.Utrzymuj swój materiał w czystości, aby utrzymać swoją markę w czystości. Wysyłanie surowych, niefiltrowanych materiałów, nawet jeśli uważasz, że są warte uwagi, może zaszkodzić Twoim działaniom w zakresie marketingu mobilnego. Rzeczy nie muszą być dziwaczne, aby przyciągnąć uwagę. Po prostu muszą być godni czyjegoś czasu.Profesjonaliści często wykonują swoją strategię marketingu mobilnego małymi krokami. Naśladuj ich. Jeśli zacząłeś od pisania SMS-ów, przejdź do filmów, a następnie do interaktywnych gier. Zawsze korzystaj z technologii, z której możesz skorzystać, a jeśli wykracza to poza Twoje kompetencje, zatrudnij kogoś, kto rozumie, jak działa każdy rodzaj technologii. Mobilne strategie marketingowe dla małych firm

Wypróbuj wszystko, co możesz, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.Spróbuj ograniczyć liczbę ofert wysyłanych za pośrednictwem mobilnej kampanii marketingowej.

Siedzenie tam i wymyślanie tak wielu komunikatów ostrzegawczych i linii wezwania do działania może być trochę nużące, a to może być naprawdę denerwujące dla osób, które je otrzymują. Ogranicz swoje wiadomości do minimum, chyba że naprawdę masz coś do powiedzenia.Spraw, aby Twoje wiadomości były zwięzłe. To nie jest czas na martwienie się o idealną pisownię, ponieważ masz ograniczoną liczbę znaków, których możesz użyć. Jeśli wybierzesz „B” zamiast „być” lub „2″ zamiast „Do”, zaoszczędzisz postacie i potencjalnie kosztować. Istnieje kilka świetnych tłumaczy tekstowych online, którzy mogą w tym pomóc.Jeśli umożliwisz klientom marketingu mobilnego przekazywanie lub ponowne wysłanie wiadomości do znajomych, istnieje duża szansa, że ​​to zrobią. Aby rozpowszechniać informacje, zaoferuj zachętę tym klientom, którzy przekażą Twoją promocję marketingu mobilnego.Nadawanie klientom preferowanego statusu to sprawdzony sposób na zwiększenie lojalności i sprzedaży, więc powiedz swoim klientom, że są „preferowanymi” i „członkami elitarnymi” i przyprowadź ich więcej! Składanie ekskluzywnych ofert tylko klientom marketingu mobilnego i nadawanie im specjalnych tytułów zwiększy prawdopodobieństwo, że kupią Twoje produkty lub usługi, a to z pewnością sprawi, że porozmawiają z innymi o korzyściach płynących z bycia Twoim klientem!Czy tworzenie własnego planu marketingu mobilnego nie jest ekscytujące? Jest tak wiele możliwości. Jak widzieliście w tym artykule, można to zrobić na wiele sposobów i żadne dwie techniki nie przyniosą takich samych rezultatów. Dostosuj swój plan marketingu mobilnego. Wybierz jedną z wielu dostępnych opcji, aby dostosować się do potrzeb Twojej firmy i budżetu.

Author Image
Redakcja