Wystawianie na Allegro – zajęcie e-sprzedawcy

Wystawianie na Allegro – zajęcie e-sprzedawcy

Popularność e-sklepów rośnie wśród młodzieży i dorosłych.

Zakupy przez Internet to coś, bez czego w obecnych czasach trudno wyobrazić sobie życie. Cenią je sobie dorośli, dzieci też zaczynają przeglądają zasoby e-sklepów, sprawdzają produkty, o których usłyszały od rówieśników. Bywa, że proszą o sfinansowanie zakupu rodziców lub samodzielnie zamawiają.

Dorośli często decydują się na e-zakupy. Powody są różne: brak czasu, życie w “biegu”, niechęć do zakupów i podejmowania szybkich decyzji. Dla niektórych to spore ułatwienie: nie każdy może pozwolić sobie na to by nosić ciężkie produkty czy spędzać wiele chwil w sklepach. Dotyczy to też osób z niepełnosprawnościami, seniorów, kobiet w ciąży i mam (tych z małymi dziećmi i z dużą ich gromadką). 

Dostawa zamówionych produktów odbywa się szybko i sprawnie. Na rynku jest wiele firm przewozowych, które dbają o komfort klienta i szybkie dostarczenie przesyłki.

Wystawianie na allegro: zajęcie e-sprzedawcy

Allegro – serwis aukcyjny popularny od ponad 20 lat! Produkty, które można zakupić są podzielone na wiele kategorii, przeszukiwanie tej platformy sprzedażowej jest proste i intuicyjne. 

Wystawianie na allegro to proces szybki, nie powinien sprawiać problemów. Aukcje, bo o nich mowa, powinny przyciągać wzrok, prezentować produkt, zawierać niezbędne szczegóły pomagające podjąć decyzję o zakupie.

Sprzedaż na allegro – działania podejmowane w celu publikacji aukcji: 

  • założenie konta i uzupełnienie danych,
  • skorzystanie z polecenia “wystaw aukcję”,
  • wypełnienie pola związanego z nazwą produktu (wyszukanie go w bazie lub podanie kodu),
  • w zależności od tego czy artykuł znajduje się w bazie są możliwe dwa sposoby postępowania (jeśli jest – nastąpi uzupełnienie związane z kategorią i niektórymi szczegółami; jeśli nie ma – wiele informacji trzeba podać samemu), 
  • podanie informacji związanych z zakupem: sposobów płatności, wybranie typu aukcji (kup teraz, licytacja), ceny, cennika dostawy, sporządzenie opisu, załadowanie zdjęć,
  • podjęcie decyzji o tym, czy aukcje wystawiane są pojedynczo czy hurtowo.

Warto przeprowadzić synchronizację z ErpBox – czas poświęcony na obsługę zostanie skrócony do minimum, wiele procesów ulegnie automatyzacji.

Integracja dająca korzyści: ErpBox+Allegro 

Synchronizacja ErpBox z portalami aukcyjnymi to działania głównie (ale nie tylko) w dziedzinie wystawiania aukcji – zobacz, jak to funkcjonuje: https://www.erpbox.pl/jak-sprzedawac-na-allegro-wystawianie-przedmiotow-krok-po-kroku/. Taka integracja to udogodnienie dla zarządzających firmami – szybkie wystawianie na allegro to oszczędność czasu! Ciekawi funkcji, które w ofercie ma ErpBox mogą skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego i przetestować działania wspierające pracę w sprzedaży.

Author Image
Redakcja